Шукати в цьому блозі

четвер, 21 червня 2012 р.

Week-end по-голандськи або Bicycle Race

Не часто в нас випадають сонячні вихідні без планів. Таку можливість не можна було втрачати. І вихідні видались традиційно голандськими. Почались вони спокійно, аж занадто, як на вечір п'ятниці ;-) - смажінням пиріжків.


Ну але щоб не все було так сумно, Катюха вмовила мене потусити на змагання боулдерів. Так історично склалось, що з мого околу приблизно з десяток знайомих займаються цією нелегкою справою, ще й мене спокушають підписатись))))
І поки одними підкорювались вершини:


Іншими попивався бельгійський півас... Це також по-голандські - пити бельгійське пиво (ну не Хайнекен же ж ;-))


А в суботу з ранечку - 

Bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle bicycle bicycle
I want to ride my bicycle
I want to ride my bike
I want to ride my  bicycle
I want to ride it where I like


По всій Голандії прокладені пішохідні та вело-маршрути з необхідними позначками. Усі маршрути по можливості віддалені від трас. Щоб цей пост не вийшов гігантським, я колись окремо опишу нідерландську вело-культуру.


Привал в лісі по причині того, що Тетяна наштовхнулась на гарну шишку))) гггг


Привал в містечку на морозиво:


Ми ледь не поперхнулись цим же ж морозивом, як вгледіли кавалькаду старічків на ретро-автівках:


Першим пунктом нашої мандрівки мав стати замок. І ось це вони називають хамком - пффффф...


На жаль, ми змогли оцінити ситуацію лише ззовні, оскільки замок був закритий на проведення весілля. А я гадала, що в Європі з тим не заморочуються і роблять усе якнайскромніше.


Хоча природа довкола замку й справді доволі романтична...



Але покрутивши ще трохи педалями краєвиди кардинально змінились. Суцільна дюна і ....... голандські чи то кози, чи то вівці, але чомусь з довгими хвостами))))


Мені такі пейзажі нагадували фільми жахів, або ще краще - про прибульців;-)



І ми, як ото мешканці міста, мусили сі зазнимкуватись на фоні такої фауни)) ггг Але гляньте, в них реально хвости як в псів)))


Голандські вівці теж не аби хто - й собі зазнимкувались на нашому фоні ;-)


Ну а на привалі, вчорашньозасмажені пиріжки нам стали у нагоді... ммм.... тре ше намутити) Пиріжки були підступними - повалили нас :-) хіхіх


Та й я, як і пиріжки, не така вже біла і пухнаста, а жорстока вбивця))) Знимка не передає усього жаху вигляду мого залізного коня, затрасканого полуничною кров'ю. ХЕХЕХЕХЕХ...


 Загалом ми накатали більше 60 км. довколо Ейндховена. І всі ці кілометри в мене в думках лунала пісенька доброго кота Леопольда до купи з фразою поштаря Печкіна :-) Ех, файно було ;-)


Стоп, стоп, стоп... Не велосипедами єдиними славиться Голандія. Завершились вихідні пазітівненько... Вгадайте, чому це печенько такого зеленкуватого забарвлення? ;-)


Подорожуючим:

Ну та що, приїжджєйте, хапайте до рук ровери і Впєрьод!!!!!!!

Medvedyk


2 коментарі: